Арсенальна

Адреса: вулиця Юрія Іллєнка (Мельникова), 32;

Телефони: (067) 759-48-03, (095) 567-69-82;

Час роботи: щодня без вихідних та перерви з 10:00 до 20:00.

Магазин ортопедичного взуття, ортопедичних товарів і різної медтехніки. Також є можливість отримати консультацію лікаря-ортопеда, але тільки після попереднього запису по телефону. Після прийому у нього ви можете замовити у нас виготовлення індивідуальних ортопедичних устілок, і вони будуть готові за 20-30 хвилин.

Громадським транспортом:

Сідайте на метро Арсенальна і їдете до станції Театральна (2 зупинки), потім переходите на станцію Золоті Ворота і прямуйте до станції Лук'янівська (2 зупинки). Коли вийдете з метро, ​​то слідуйте по вулиці Юрія Іллєнка (Мельникова), проходячи парк Котляревського і перехрестя. Після перехрестя, на якому кутовий будинок буде банк «ПУМБ» - рушайте прямо, і буквально через метрів 300 побачите, не доходячи до світлофора, 3-х поверхову рожеву будівлю, навпроти якої знаходиться 5-ти поверховий житловий будинок, в якому розташований наш магазин . Також, від метро Лук'янівська Вас може довезти наступний транспорт: тролейбус № 23,19 або маршрутка № 588,464,496,500. Вийшовши на зупинці «вулиця Академіка Ромоданова» (Пугачова) - ви опинитеся на потрібному Вам місці.

Автомобілем:

Починайте маршрут по вулиці Івана Мазепи, повз Маріїнського парку, який буде по правій стороні Вашого руху. Потім продовжуйте рухатися по вулиці Михайла Грушевського. Доїхавши до великого перехрестя поверніть наліво і продовжуйте рух по вулиці Хрещатик. Доїхавши до Бессарабського ринку - поверніть праворуч і прямуйте по бульвару Тараса Шевченка. Потім продовжуйте їхати по проспекту Перемоги. Проїхавши під мостом - поверніть праворуч і слідуйте по з'їзду на вулицю В'ячеслава Чорновола. Дотримуйтесь руху прямо повз 15-ти поверхові будинки. Доїхавши до перехрестя де буде кутова будівля - 5-ти поверховий будинок, на якому буде написано «IdeaBank» - продовжуйте рухатись прямо по Глибочицькому проїзду. Коли побачите початок трамвайних колій - поверніть наліво і продовжуйте рух по вулиці Глибочицька. Доїхавши до перехрестя, на якому зліва від Вас буде кінотеатр «Київська Русь» - поверніть праворуч на вулицю Юрія Іллєнка (Мельникова) і дотримуйтесь прямо до 3-х поверхового рожевого будівлі, навпроти якого Ви потрібне Вам місце.

«Ортоп» - ортопедичні товари в Печерському районі

У салоні можна підібрати і придбати ортопедичне взуття і товари. Також тут представлений широкий асортимент медичних товарів і реабілітаційної техніки. Якщо вам потрібні ортопедичні устілки за індивідуальним замовленням, попередньо запишіться на прийом до лікаря-ортопеда. Після консультації замовлення буде виконано за 20-30 хвилин.

Адреса: вулиця Басейна / Шовковична, 23/52

Телефони: (098) 924-78-01, (095) 562-86-02

Час роботи: щодня без вихідних та перерви з 10:00 до 20:00.

Як дістатися до магазину від станції метро «Арсенальна» громадським транспортом:

Швидше за все до магазину можна доїхати на автобусі № 55. Сідайте на зупинці «Станція метро Арсенальна» і виходьте на зупинці «Вулиця Басейна» (5 зупинок). Вийшовши з автобуса, продовжуйте рух уздовж забору Олександрівської лікарні до її входу. На перехресті перейдіть дорогу, поверніть наліво і пройдіть кілька десятків метрів - магазин розташовується з лівого боку.

Як дістатися до магазину від станції метро «Арсенальна» на автомобілі:

Рухайтеся по вулиці Михайла Грушевського уздовж Маріїнського парку до Верховної Ради України. Навпроти Верховної Ради поверніть наліво на вулицю Шовковичну і продовжуйте рух у бік вулиці Басейної. Зупиніться приблизно за 30 метрів до перехрестя - вхід в медмагазин на Печерську розташовується з правого боку.

Ортопедичний салон на Осокорках

Адреса: Вулиця Здолбунівська, 7Г, ТЦ «NOVUS»;

Телефони: (067) 759-43-94, (066) 511-71-26;

Громадським транспортом:

Сідайте на метро Арсенальна і їдете до станції Театральна (2 зупинки), потім переходите на станцію Золоті Ворота і прямуєте до станції Позняки. Вийшовши з метро на автобусній зупинці «ст. м. Позняки» - сідайте на 475 маршрутку і прямуєте до магазину медичних товарів, а вийти потрібно на зупинці «вул. Сортувальна». Після того, як Ви вийдете з маршрутки треба йти прямо, повз автосалонів, потім по правій стороні побачите ТЦ «Новус», в якому і розташований «Ортоп».

Автомобілем:

Починайте маршрут по вулиці Івана Мазепи, коли доїдете до готелю «Салют» - поверніть наліво і прямуйте по алеї Героїв Крут, повз парк «Героям льотчикам». Потім поверніть праворуч і продовжуйте рух по Дніпровському спуску, виїжджаючи на Наддніпрянське шосе і проїжджаючи по Дарницькому мосту. Проїхавши міст, візьміть правіше і продовжуйте рух по Дарницькому шосе. Коли будете їхати по шосе, Ви побачите поворот направо, там поверніть і слідуйте по вулиці Сортувальна. Доїхавши до заправки «Wog», відразу за світлофором поверніть праворуч, на вулицю Здолбунівську. Рухаючись по ній, Ви побачите ТЦ «Новус», в якому і знаходиться пункт призначення.

Ортопедичний магазин на Троєщині

Адреса: проспект Володимира Маяковського, 91В;

Телефони: (098) 924-01-45, (095) 567-65-79;

Час роботи: щодня без вихідних та перерви з 10:00 до 20:00.

В ортопедичному магазині вам надається великий вибір ортопедичного взуття, ортопедичних товарів і безліч медтехніки. Ви можете отримати консультацію лікаря-ортопеда, (необхідно здійснити запис по телефону). І виготовлення індивідуальних ортопедичних устілок, які будуть швидко готові.

Громадським транспортом:

Вам допоможе доїхати 62 автобус, на який потрібно сісти і їхати до зупинки «станція метро Поштова площа». Там виходите, пересідаєте на 114 автобус і прямуєте до «вулиця Милославська».

Або ж, сідайте на метро Арсенальна і прямуєте до станції Дарниця (4 зупинки). Коли вийдете з метро, ​​то Вам підійдуть маршрутки під номером: 405, 509. Щоб доїхати до пункту призначення - сідайте на маршрутку і рухайтеся до зупинки «вулиця Милославська». Вийшовши з маршрутки Вам потрібно перейти дорогу і направлятися по проспекту Володимира Маяковського. Після того, як ви пройдете будівлю з магазином «АТБ», поверніть направо і через 50 метрів побачите магазин.

Автомобілем:

Починайте свій маршрут по вулиці Михайла Грушевського, повз Маріїнського парку, який буде по правій стороні руху. Потім, коли доїдете до першого перехрестя - поверніть праворуч і продовжуйте рух по Володимирському Спуску прямо, поки не доїдете до метро Поштова Площа, там потрібно повернути праворуч і йти по вулиці Набережно - Хрещатицька, через Гаванський міст.

Після, продовжуйте їхати по вулиці Набережно-Рибальська, поки не побачите поворот направо, на проспект Степана Бандери і далі дотримуйтесь руху прямо, проїжджаючи через Північний міст. Коли його проїдете, прямуйте по проспекту Генерала Ватутіна, повз ТЦ «Skay Mall», який розташований по правій стороні руху і магазину «Comfy» - з лівої. Вам потрібно проїхати під мостом, а далі - повернути праворуч і їхати по вулиці Оноре де Бальзака. На перехресті з покажчиком на вулицю Милославська, потрібно повернути і продовжувати рух по ній, проїжджаючи 9-ти поверхові будинки. Потім, потрібно повернути праворуч і продовжувати їхати по проспекту Володимира Маяковського, там по правій стороні побачите 3-х поверхову будівлю, де і знаходиться пункт призначення.